24 stycznia 2013

Ale jaja..

Jako, że czas Bożego Narodzenia już minął, do zaprezentowania mam dziś coś, co z Bożym Narodzeniem nie ma nic wspólnego. Wspólnego zaś ma z nadchodzącymi świętami Wielkanocnymi. Jajko. Pisanka, ale nie taka tradycyjna. Filcowe jajko Wielkanocne. Poprzednio jajka robiłam w kwiaty i różne wzory, na jednym (specjalne zamówienie) widniał z jednej strony żółty kurczaczek a z drugiej zajączek. Pierwsze jajko, jakie zrobiłam w tym roku, jest minimalistyczne i daleko odbiega od tych, które widzimy, wyobrażając sobie pisankę. Obecnie motyw wąsów jest szalenie modny. Spotkałam już biżuterię, swetry, kubki i wiele innych gadżetów zdominowanych zalotnym wąsem.
Zaraziłam się i oto, co z tego wynikło:




Kilka jajek zeszłorocznych:
 (większość mojego autorstwa, część Pani Kasi)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz