21 listopada 2012

Na "dzień dobry"

Witam,


Mam na imię Kaśka i od dzisiaj zamierzam chwalić się i zawstydzać innych moim talentem, pracami jakie powstają w moich rękach oraz artystycznymi wizjami :)

Oczywiście tak nie uważam, jestem zbyt skromna, ale wiem, że jeżeli komuś spodoba się moja praca będzie mnie to mobilizowało do dalszego tworzenia i rozwoju.

Do założenia tego bloga od jakiegoś czasu namawiał mnie Jaś, teraz kiedy muszę się uczyć i przygotowywać do zajęć jest najlepszy moment by zająć się właśnie czymś innym :) - studentka :)

Mama Jasia, pani Kasia Skrzynecka - to ona zaraziła mnie filcowaniem, jest dla mnie mistrzem, a jej prace można obejrzeć na mojczasrelaksu.blogspot.com - bardzo polecam.

Jak tylko złapię aparat pokażę co udało mi się do tej pory wyprodukować.

2 komentarze: